باغ ویلا به متراژ 3800 در منطقه فردیس کرج
نوشته شده توسط : شریفی


باغ ویلای رویای شما در دهکده خانه فردیس
خصوصیات باغ ویلا 
مساحت این باغ ویلا به متراژ 3800 با کاخ ویلا 1400 متری که توسط مهندسین طراح ، با تجربه بالا و خبره در این حرفه صورت گرفته است .
این باغ ویلا به صورت تریبلکس و مجهز به کلیه امکانات رفاهی می باشد و همین امر آن را نسبت به سایر باغ ویلا ها متمایز کرده است .
از امکانات آن می توان به استخر سرپوشیده مجهز به تصویخانه و سیستم گرمایش که از موتور خانه تمام هوشمند استفاده می کند اشاره کرد . توجه کنید که می توان از این امکان در چهار فصل استفاده کرد .امکاناتی دیگر از جمله سونا خشک و بخار و جکوزی آب گرم و سرد می باشد . با توجه به این امر می توانید سالم ترین تفریح را در کنار خانواده خود داشته باشید و لحظات به یاد ماندنی را تجربه کنید .
طبقه همکف دارای آشپزخانه ای بزرگ با کابینت هایی که از بهترین متریال چوب ساخته شده است می باشد . 
طراحی سالن ترکیبی از سبک سنتی و مدرن می باشد و فضایی آرام و دلنشین برای سلیقه های متفاوت ایجاد کرده است . 
اتاق خواب هایی با طراحی عالی در طبقه دوم تعبیه شده است و فضایی و آرام و دور از صدا را برای استراحت فراهم می کند .
برای طراحی طبقه پایین سالن نمایش و دنس در نظر گرفته شده تا لحظات شاد به یاد ماندنی را به همراه دوستان و خانواده در کنار هم تجربه کنید .
برای تراس هم باربیکیو و آتشگاه در نظر گرفته شده است که تابستانی عالی و متفاوت را تجربه کنید چراکه ویو آن در تابستان بی نظیر است و در زمستان در کنار آتشگاه چوبی از سرما لذت برده و لحظاتی آرامش بخش را خواهید گذراند . 
فضای بیرونی آن با محوطه ای بی نظیر و مدرن که به وسیله گل های زینتی طراحی شده است و زیبایی های بهار و تابستان را به ارمغان می آورد . از ذیگر امکانات آن می توان به آلاچیق مدرن و شیک به متراژ 100 متر اشاره کرد و در صورت نیاز می توان در مهمانی های بزرگ از آن استفاده کرد .
دیگر امکانات آن می توان به داشتن دو در ورودی بزرگ ماشین رو ، پارکینگ مسقف ، دو درب عابر ، سیستم تمام هوشمند دزدگیر ، سیستم گرمایش داگ اسپیلت و موتو رخانه ، 15 اسپیلت کولرگازی ، آنتن مرکزی ، برق سه فاز و تک فاز ، آب شرب منطقه و آب سهمیه شهرک ، سیستم آبیاری قطره ای ، آب انبار ، انشعاب گاز ، دو خط تلفن و در نهایت شومینه چوبی و گازی اشاره کرد .
این کاخ ویلا واقع در یکی از بهترین شهرک های ویلایی شهریار و کرج است که دارای نگهبان می باشد و کلیه ورود و خروج ها تحت نظر نگهبان به صورت 24 ساعته کنترل می شود . 
و آخرین و مهمترین نکته این است که این ملک دوبر با سند شش دانگ شاهنشاهی و با پایان کار شهرداری و تغییر کابری جهاد کشاورزی می باشد .





:: برچسب‌ها: باغ , باغ ویلا , فروش باغ ویلا , ویلا , املاک پدر , کاخ ویلا ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: